Artikler, der sælger: Brug den bedste bevarede hemmelighed af internettet til at fremme din virksomhed gratis!

Kraften i internettet som et markedsføringsredskab for små virksomhedsejere kan ikke overvurderes. Udvikle et websted er dog kun det første stykke af dette indviklede puslespil. Trafik til dit websted er en igangværende, besværlig proces – en, der opnås mest effektivt, når du ansætter flere strategier.

En sådan strategi bidrager med indhold til websteder, artikel arkiver og “e-zines.” Fordi din URL vil være inkluderet i din by-line, er dette en meget billig form for on-line forfremmelse fra en række perspektiver:

En betydelig procentdel af læsere vil “click-through” at besøge dit websted

Det øgede antal links “peger” til dit websted forbedrer sin søgemaskine placeringer

Fordi du har bevist din ekspertise i artiklen, vil du generelt blive afholdt i højere henseende end hvis du var bare reklame eller opført i søgemaskineresultater

Det første skridt i artikel indsendelse proces er at bestemme din målgruppe, de websteder, de besøger, og typerne af artikler de glæde sig ved læsning.

Lad os antage, for illustration formål, som du vil få opmærksomheden af de menneskelige ressourcer fagfolk. Besøge en søgemaskine som, og skriv udtrykket “menneskelige ressourcer.”

Gennemse nogle af de resulterende web steder at få en fornemmelse af emner, der er aktuelt “hot”. Hvis du finder at arbejdsfastholdelse er en top bekymring for HR- og du har værdifuld indsigt at byde på-er du klar til at begynde at skrive!

Her er nogle tips til at guide dig:

Sørg for at dit indhold er informative og nyttige – ikke en reklame for dine ydelser

Holde artiklen længde til mellem 750 og 1000 ord

Omfatte en fire-line by-line, der består af en kort biografi, dine kontaktoplysninger (dvs. e-mail-adresse og telefon nummer) og webstedets URL-adresse

Formatere din artikel i en tekstfil med vognretur indsatte på 65 tegn eller mindre og skabe en udgave i Word eller WordPerfect.

Må ikke overse omhyggeligt korrekturlæsning dit arbejde. Hvis det er muligt, vente mindst én dag efter skrivning stykke for at læse korrektur på det og bede en ven, familiemedlem, kollega til at gennemgå det så godt. Også overveje at hyre en skrive eller redigere specialist (såsom affinitet forretningskommunikation på) til at udføre en smule af “wordsmithing.”

Det er nu tid til at identificere passende spillesteder for din artikel. HR-specifikke websteder, som du fandt tidligere er et perfekt sted at starte. Disse kan omfatte,, og

Næste, identificere erhvervsmæssige og almennyttige foreninger, hvis medlemmer kan drage fordel af dit indhold. A Søg motor eller en forening locator såsom eller kan hjælpe dig gøre dette, og der kan være muligheder for at udgive dit arbejde i tidsskrifter eller nyhedsbreve på både nationalt og lokalt (dvs. kapitel) plan.

For det tredje, udarbejde en liste over artikel arkiver, der accepterer bidrag i dit emne område, såsom,,, og

Fjerde, udforske både online og offline e-tidsskrifter og nyhedsbreve. Der er flere mapper til at hjælpe dig med at målrette dem som din artikel er relevante, herunder,, og

Og endelig overveje at udføre et andet websøgning, denne gang for din specifikke emne (fx “arbejdsfastholdelse”). Selv vil jeg anbefale at tage det et skridt videre ved at udnytte søgning sætning “medarbejder tilbageholdelse artikler,” for eksempel, for at generere en liste over websider, som er samlinger af links til artikler svarer til dine egne. Dette er en fantastisk måde at “fundet” af enkeltpersoner aktivt forske i dit emne.

Det er bydende nødvendigt, at du gennemgår de redaktionelle og formatering retningslinjer for hvert websted og tilpasse din artikel i overensstemmelse hermed. De fleste websteder, der accepterer bidrag omfatter en side med oplysninger om indsendelse og krav, eller give editor’s e-mail-adresse, så han eller hun kan kontaktes direkte med spørgsmål.

Hvis din artikel er accepteret, kan det tage op til tre måneder til at “go live”. Nogle websteder anerkender ikke modtagelsen af materialet og kan endda publicere det uden at underrette dig. Det er derfor vigtigt, at du opretter en log for at optage, opfølgning, og spore dine indlæg.

Overvej at tilføje en side til dit websted, der viser hvor dit arbejde er blevet “spillet”, og opdatere sig hver gang en artikel er offentliggjort eller genoptrykt.

Som nævnt i indledningen af denne artikel, er on-line fremme en kontinuerlig proces. For at holde den dynamik går, anbefales det at du udvikle nye artikler så ofte, som tiden tillader og gentage indgivelse processen mindst en gang hvert kvartal. Sørg for at oprette en “Bogmærke” (Netscape) eller “Favorit” (Internet Explorer) fil til de websteder, du har identificeret, at give dig selv en “forspring”, når du skriver om lignende emner i fremtiden.

Mens indsende artikler kan være en kedelig og tidskrævende indsats, den gratis reklame og klient fører det genererer gør det umagen værd. Og hvis udgivere værdi du som en konsekvent kilde til indhold af høj kvalitet, du selv kan indbydes til at tjene som en klummeskriver eller regelmæssig bidragyder. Dermed vil holde dig i regelmæssig kontakt med de mennesker, med hvem du ønsker at gøre forretninger – så du kan placere dig selv som en Problemløser, en strategisk partner, og vigtigst, tillader dig at forblive “top” i hovedet på dine potentielle og eksisterende kunder.”




Skriv et svar til fake cialis Annuller svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *